بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

پشت پرده جدایی کاپیتان شهرخودرو| اکبر صادقی در لیست مازاد رحمتی!

  • کد خبر: ۵۹۰۲۹
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
پشت پرده جدایی کاپیتان شهرخودرو| اکبر صادقی در لیست مازاد رحمتی!
برخلاف شایعاتی که در خصوص دلیل اصلی جدایی اکبر صادقی از شهرخودرو به گوش می رسد، این بازیکن باتجربه در لیست مازاد رحمتی قرار داشته است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو مناسب نیست و هر روز اخباری نگران‌کننده در خصوص این تیم منتشر می‌شود. یک روز خبر بازداشت و روز دیگر خبر جدایی بازیکنی دیگر. امروز هم برای مشهدی‌ها به همین منوال گذشت و اکبر صادقی، کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرد و آزاد شد.

نکته جالب توجه، اما در خصوص نحوه جدایی اکبر صادقی به ماجرا‌های او و سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو مربوط می‌شود. صادقی که یار غار حمیداوی در تیم شهرخودرو محسوب می‌شد و همه از او به عنوان چشم حمیداوی در تیم یاد می‌کردد، در ۳۶ سالگی نتوانست مثل سابق کمربند میانی شهرخودرو را محکم کند.
 
پا به سن گذاشتن، بازی ایستا، کند و رو به عقب و در کل عدم کارآیی مناسب سبب شد تا از همان هفته‌های نخست لیگ برتر، سیدمهدی رحمتی به دنبال حذف صادقی و پیدا کردن جانشینی مناسب برای این بازیکن باشد. جالب اینکه بدانید هر بار رحمتی برای حذف صادقی اقدام کرد، با مخالفت شدید حمیداوی روبه‌رو شد، تا اینکه حمیداوی درگیر ماجرا‌های حقوقی و شکایت‌های مربوط به شهرخودرو شد و حالا رحمتی با استفاده از فرصت به دست آمده به صادقی فهماند دیگر در تفکراتش جایی ندارد و باید برای ادامه فوتبالش به دنبال تیمی جدید بگردد.
 
پیش از اکبر صادقی، سعید جلالی هم با تصمیم رحمتی از این تیم کنار گذاشته شد. جلالی هم در دوران کوتاه مدت حضور دوباره اش در شهرخودرو نتوانست انتظارات را برآورده کند و جای خود را مجددا به میلاد فراهانی داد.

آینده کاپیتان صادقی

اکبر صادقی که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی کشورمان را هم در کارنامه دارد، بازیکنی نیست که بی تیم بماند. اگر او راضی شد که بدون جنجال حرف رحمتی را بپذیرد و از شهرخودرو جدا شود، به دلیل همین پیشنهادهایی بود که از گوشه و کنار می رسد.
 
شنیده می شود تیم‌هایی مثل ماشین سازی، نساجی، گل گهر، مس و حتی آلومینیوم اراک بدشان نمی آید که از کاپیتان سابق مشهدی ها در نیم فصل دوم استفاده نمایند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->